O nas

Firma Nanomax®
Założycielem spółki Dynamic Technology w 2013 roku była m.in. firma Dynamic, która działa pod tym logo nieprzerwanie od 1990roku.
Słowo dynamic® oznacza to samo w każdym języku, a wspólnym DNA dla grupy podmiotów pod tym szyldem było i jest: innowacja, determinacja oraz kreatywność.
O naszej złotej zasadzie „Fair Play Only” przekonał się natomiast każdy, kto kiedykolwiek z nami pracował.
Wszystko zaczęło się od sklepu komputerowego w sosnowieckiej piwnicy, następnie była agencja reklamowa, a potem konsulting dla najlepszych marek w Polsce:
- Ambra
- Cisowianka
- Kotlin
- Nemiroff
- Okfens
- Żywiec (jako grupa)
Po latach pracy dla firm zewnętrznych, w 2010 roku zainwestowaliśmy w nano-technologie, co ostatecznie doprowadziło do powstania marki nanomax®.
W tym czasie dużo eksperymentowaliśmy, udało nam się zdobyć kilka nagród, a w konsorcjum z WITI sprzedaliśmy nawet technologię dla wojska.
Spółka Dynamic Technology była inwestycją w projekt z dotacją PARP, który został w 100% zrealizowany i rozliczony w 2019 roku.
W jego efekcie powstała fabryka środków chemicznych nanomax® które są oparte o własne, autorskie technologie.
Pod koniec 2024 roku nastąpi zmiana nazwy tego podmiotu na Nanomax sp. z o.o. ponieważ chcemy być utożsamiani wyłącznie z jedną marką.
Marka Nanomax®
Została stworzona w 2011 roku, jednak początkowo produkcja środków czystości była zlecana do firm zewnętrznych.
Ponieważ głównym jej wyróżnikiem miały być jakość i skuteczność, zainwestowaliśmy w fabrykę, której zadaniem było sprostać tej misji oraz chronić własne know-how w zakresie technologii.
Od początku naszą ideą było podbicie serc klientów niezrównaną jakością i świetnym designem, co realizujemy w zespole profesjonalistów (oddanych swym zasadom, zamiast cyfrom w bilansach).
Jeśli chodzi o biznes, to każdego Kontrahenta traktujemy na równi, zaś klienci końcowi otrzymują produkty warte uznania i swojej ceny.


Sprzedaż na eksport
Od 2023 roku rozwijamy sprzedaż na eksport.
Jesteśmy mile zaskoczeni faktem, że za granicą sygnały rynkowe są identyczne jak kiedyś w Polsce, a marka pozycjonowana jest na „najwyższej półce”.
Dzieje się tak, ponieważ Jakość i Skuteczność zawsze wygrywa, zaś nam pozostaje robić swoje i spokojnie czekać na efekty !
Ale wszystko to nie byłoby możliwe bez Was – oddanych klientów nanomax® – których szanujemy jako największy kapitał tej firmy
- ROSSMANN
- KAUFLAND
- ALDI
- STOKROTKA
- BRICOMAN
- BIEDRONKA