Firma i marka

Firma nanomax®
Założycielem spółki (pierwotnie pod nazwą Dynamic Technology) w 2013 roku była firma Dynamic, która działa pod tym logo nieprzerwanie od 1990roku. Słowo dynamic® oznacza to samo w każdym języku, a wspólnym DNA dla grupy podmiotów pod tym szyldem było i jest: innowacja, determinacja oraz kreatywność. O naszej złotej zasadzie „Fair Play Only” przekonał się natomiast każdy, kto kiedykolwiek z nami pracował. Wszystko zaczęło się od sklepu komputerowego w sosnowieckiej piwnicy, następnie była agencja reklamowa, a potem konsulting dla najlepszych marek w Polsce:
- Ambra
- Cisowianka
- Kotlin
- Nemiroff
- Okfens
- Żywiec (jako grupa)
Po latach pracy dla firm zewnętrznych, w 2010 roku zainwestowaliśmy w nano-technologie, co ostatecznie doprowadziło do powstania marki nanomax®. W tym czasie dużo eksperymentowaliśmy, udało nam się zdobyć kilka nagród, a w konsorcjum z WITI sprzedaliśmy nawet technologię dla wojska. Spółka Dynamic Technology była inwestycją w projekt z dotacją PARP, który został w 100% zrealizowany i rozliczony w 2019 roku. W jego efekcie powstała fabryka środków chemicznych nanomax® które są oparte o własne, autorskie technologie. W połowie 2025 roku nastąpiła zmiana nazwy tego podmiotu na Nanomax sp. z o.o. ponieważ chcemy być utożsamiani wyłącznie z jedną marką.


Marka nanomax®
Została stworzona w 2011 roku, jednak początkowo produkcja środków czystości była zlecana do firm zewnętrznych. Ponieważ głównym jej wyróżnikiem miały być jakość i skuteczność, zainwestowaliśmy w fabrykę, której zadaniem było sprostać tej misji oraz chronić własne know-how w zakresie technologii. Od początku naszą ideą było podbicie serc klientów niezrównaną jakością i świetnym designem, co realizujemy w zespole profesjonalistów (oddanych swym zasadom, zamiast cyfrom w bilansach).
Jeśli chodzi o sam biznes, to każdego Kontrahenta traktujemy na równi, zaś klienci końcowi otrzymują produkty warte uznania i swojej ceny. Po latach pracy i promocji, nanomax® został doceniony na rynku i obecnie jest dostępny w ponad 7000 lokalizacji w Polsce, pośród których są najlepsze sieci handlowe
Od 2023 roku rozwijamy sprzedaż na eksport. Jesteśmy mile zaskoczeni faktem, że za granicą sygnały rynkowe są identyczne jak kiedyś w Polsce, a marka pozycjonowana jest na „najwyższej półce”. Dzieje się tak, ponieważ Jakość i Skuteczność zawsze wygrywa, zaś nam pozostaje robić swoje i spokojnie czekać na efekty ! Ale wszystko to nie byłoby możliwe bez Was – zadowolonych klientów, których szanujemy jako największy kapitał naszej firmy.
- ROSSMANN
- KAUFLAND
- ALDI
- STOKROTKA
- BRICOMAN
- BIEDRONKA